Thursday, May 9, 2013

MC + SWOT

Assalamualaikum

hi, pagi buto macam ni? *aku memang tengah ngigau hapdet blog. Semua ni SWOT punya pasal sampai mata aku tak boleh nak pejam. Sebenarnya bukan nak cerita pasal swot sangat tapi disebabkan swot aku rajin msuk sini So, kena mention jugak nama swot and yes aku nak cerita pasal MC. For the first time dalam hidup, aku jadi MC. Eh! belum lagi, semalam MC untuk mock session aje but the experience is sooooo nice.

Sebelum ni tak pernah ada siaran langsung pun dalam otak aku nak jadi MC untuk sebarang event. Bagi aku bila orang sebut pasal MC "hah! MC? eeee. malu siot kat depan tu" *org pemalu memang macam ni..haha. 
Mock session berlangsung dengan lancar (early mock session only) dan members pun bagi kerjasama yang baik. Sebenarnya event ni untuk assignment project kelas aku and this is our last project as a student. Lepas ni maybe project bila dah bergelar sebagai pekerja, insyaAllah. 

Partner MC aku namanya Chay, a thailand boy.haha dan aku pilih dia sebagai partner sebab suara dia ala-ala suara pembaca berita (kalah tv3 hokey). Memang sedap suara dia tapi dia jenis yang cepat nervous. Setakat ni chay boleh atasi nervous dia lagi, tahniah chay! 

Project kelas aku digabungkan dengan project untuk MMTC week yang akan berlangsung selama 4 hari kot, entah tak sure. Aku ingat tarikh project kelas aku jer. Sepanjang minggu ni ada jugak projek lain dan projek ni melibatkan beberapa orang selebriti tanah air, malas nak mention nama sep dio. haha.. tak penting kot. Harap2 mmtc week ni berjalan dengan lancar dan harap2 jugak tak blackout..err

kbai.




No comments:

Post a Comment