Wednesday, November 14, 2012

K.A.M.I & BUKIT BENDERA

Baby Aqilah si montel mata bulat


la dolce halida

me & aqilah



Assalamualaikum


Dah lama aku tak update story. Seminggu bercuti di UUM amat la terseksa jiwa dan raga. Boring yang amat  tak usah cakap la. Rumate balik kampung tinggal aku sorang-sorang kat sini. Ramai jugak yang tanya kenapa tak balik kampung? tapi aku bagi alasan aku malas nak naik bas. hehe.. logik x?? logik la, ingat best ke naik bas, penat weh.

Gambar-gambar dekat atas tu gambar aku berjimba-jimba dekat pulau penang dengan family kakak aku & aku heret sekali kawan aku, La dolce Halida. Buhsan punya pasal aku datang la berjimba-jimba dekat sini. Aku pergi balik hari dan dalam masa sehari tu macam-macam berlaku tapi best (experiance is the next teacher to us).

Tempat yang aku pergi adalah Bukit Bendera. Dah lama tak datang sini since 2007 kot, ntah dah lupa. So, aku decide datang sini dan tour guidenya kakak dan abang ipar aku. Ok nak stop sini, banyak lagi nak citer tp mood malas nak menaip datang cepat sangat. :)


















No comments:

Post a Comment